Lång tid!

Idag har jag och min älskling varit ihop i 1år och 8 månader. Det känns som en lång tid tillsammans. :) Men jag är så lycklig med min älskling. Han är bara den rätta för mej. Kan inte säga något annat. :) Jag kan inte önska sig en bättre pojkvän än vad jag nu har.
Jag har inte tänkt på hela saken idag att vi varit så läng ihop. Vi har varit så lyckliga oberoende våra bråk och vad andra nu har påstått. Men man går vidare om man är på rikitigt de rätta för varandra. :)
Jag förstår mej inte på sådana personer som man är vän med. Och sedan kommer de när det blir bråk i vänskapsrelationen att det måste blandas ihop med ens personliga förhållande. Jag fattar inte varför människor beter sig så, menmen.. alla är vi olika och så är det ju allas egen sak hur de sköter sina saker på sina vis. :)
Tack älskling att vi haft så lyckliga tider. Jag vill älska dej ända tills jag dör! Du är den rätta för mej och vi behör ihop. Älskar bara dig min J! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0