Hemma kväll!

Idag blir det en lugn hemma kväll. Sitter på vardagsrums golvet och syr korsstygn igen. Kommer att sy till klockan sju varefter jag skall se på "Sturm der liebe". :) En serie jag har sett på en längre tid redan. Jag tycker personligen denna serie är bra! :)
Skall nog senare ikväll mysa med älsklingen! Skall även koka kaffe klart till klockan tie. Mamma bad mej att koka kaffe klart när hon kommer från jobbet. Det är bra då hon säger i förväg när hon skall ha kaffe när hon kommer hem från jobbet. :)
Älsklingen och min lille bror sitter och leker med legos. Det ser faktiskt bra ut när de sitter där och bygger med små lego klossar. :) Min bror har idag födelsedag så det är väl därför älsklingen leker med honom. :) Fast min lille bror fyller 13 så kan han ändå leka med legos. Han är ju ännu ett barn och när han nu vill leka så får han leka. :)
Alla skall få vara barn så länge de själv vill. Inte skall man tvinga dem att bli stora ännu vid 13 års ålder. Man hinner vara stor och vuxen länge. Men man skall vara barn så länge man känner för det. :) I alla fall tycker jag att det är sött när små syskon leker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0