Godmorgon!

Så har vi redan söndag idag! Veckann har gått fort, men man har nog gjort en hel del också. När man har varit på praktik hela veckan, förutom måndagen då vi var i skolan första dagen. :) Det har varit en rolig vecka. :) 
Har inte gjort så mycket nu under helgen. Igår var jag på praktik så där gick lördags morgonen helt enkelt. När jag kom hem var jag klar att kasta mej i sängen och bara sova, men jag var så hungrig att jag inte kunde sova. Jag frågade mamma om det passade henne att vi skulle åka till Borgå för att äta på McDonald´s. Det passade mamma riktigt bra, eftersom vi inte har varit där och äta på länge. :)
Ville till McDonald´s och äta för min brors ära. Han fyller hela 13 år på måndagen och jag tyckte att vi kunde fira honom lixom vi någon gång firat mej och min andra bror. :) Min lille bror åt för första gången sin hamburgare, som han inte tidigare har gjort. :)
Vi tog även en sväng till Hong Kong. Så vi gick runt där efter att vi hade ätit. :) Mamma var rikitgt nöjd när vi var in till Hong Kong. Hon hann se på en massa, men köpte även kläder till min lille bror. :) Jag köpte igen kläder till min älskling. :)
Nu skall jag ännu se en stund på jokakoti.fi. Det är även deras internet sida. Fina bostäder i Finland och även utomlands. ;) Gillar att se på bostäder när man ändå någon dag skall flytta i eget. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0