Eftermiddagen!

Nu har jag, min älskling och min bror besökt pappa. Det var nu inget speciellt igen, men jag tyckte man kunde besöka honom nu när han ändå skall jobba från och med imorgon. Så man fick lite veta hur deras resa hade varit som de gjorde förra veckan. :)
Pappa och hanss nya fru tog en liten roud trip med husbil. De åkte hemifrån längs västkusten upp till Lappland och de skulle ta en sväng över till Norge, men de hade lämnat bort den delen. Så de kom hem med östkusten. Så de körde som runt hela Finland. :)
Det gjorde pappa aldrig då vi var små, att vi skulle ha kunnat åka iväg med en husbil och bara åka. Sedan övernatta på ett camping område. :( Men det är gammalt så man skall inte fundera på sådant nu mera. Jag är bara besviken på pappa att han inte kunde göra resor med oss barn utan nu när han är ensam med sin nya fru så kan de resa typ hela tiden eller åka på kryssningar. :)
Tog en hel del bilder hos pappa, som jag kommer att ladda upp här. Så det kommer jag att hålla på med nu under kvällen. Jag skall även ut och gå om jag inte hittar på nått annat att göra. :)

Kommentarer
Postat av: ella

gud vad fin design du har :D

2010-08-01 @ 16:13:29
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0