Duktig!

Nu har vi varit med mamma och tvättat mattor. Jag känner mej riktigt duktig, eftersom mamma har ont i armen så jag bar upp en del och torka. Medan min älskling nog också bar upp en del och torka på ställningarna. Mamma var också nöjd så jag är glad. :)
Vi åkte med två bilar. Vi lastade in hälften i min bil och den andra hälften i mammas bil. Mamma åkte först iväg för hon skulle köpa tvätt medel, medan jag, min bror och älskling väntade att vi skulle åka då mamma hade hunnit in till stan. :)
När vi nu kom hem så räknade vi alla mattor som vi hade tvättat. Det blev sammanlagt 13 mattor. Så jag är riktigt nöjd över hur mycket vi tvättade. Pojkarna tog ett dopp på tiden som jag och mamma tvättade alla sista mattor som fanns kvar att tvättas. :)
När vi nog var klara så åkte vi iväg. Jag och älsklingen tog en sväng vid gravgården, där min vän vilar i fred. Han hade även nu fått en gravsten. Det är nog över ett år sedan han dog, men jag vill alltid som tradition besöka hans grav. Och min älskling är så försåelig så han är vid min sida då jag besöker gravgården.

Kommentarer
Postat av: sannah

Hihi okej :D Jag pluggar till grafisk designer :)

2010-08-02 @ 22:50:51
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: sannah

1 eller 2 år. Man får välja själv, och 3e året kan man läsa när som, men ja ska nog läsa allt nu, så 2 år :D dudå?

2010-08-03 @ 10:52:20
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0