Diskat!

Söndags morgonen börjar med en kopp kaff, men sedan kom jag ihåg att jag lovat mamma att jag diskar innan hon kommer hem från jobbet idag. När mamma gjorde min favorit mat igår så lovade jag istället diska för henne. :) Så jag hoppas hon blir glad nu när jag har diskat. :)
Idag skall jag inte göra så mycket mera. :) Skall nog säkert åka och handla hundmat idag. Eftersom min bror skulle ge mat åt hundarna så var det slut, men båda hundarna fick riktigt tillräckligt med mat så de blev inte utan mat idag. :) Skall nog åka efter det så de får mat imorgon också. :)
Skall se vad jag gör senare, kanske jag skall sy lite korsstygn igen och sedan sätta in bilder här på den när den har framskridit en hel del. Jag tycker om att sy detta korsstygn. Jag och min älskling funderade att ge detta korsstygn till hans mamma i julklapp. :) Hon gillar också handgjorda handarbeten. :) Så vi skall nog ge den i gåva till henne. Och jag önskar mej mera korsstygn i julklapp så jag får fortsätta med det.
Och så skall jag sticka under hösten och vintern igen. Lilla R skall få yllesockor bara jag skall och hälsa på honom och hans mamma P. :) Lilla R är bara så söt så han skall få yllesockor så han inte fryser på vintern och P:s mamma kan inte sticka fast hon är mormor så jag får sticka sockor till R. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0