Denna kväll!

Nu har man då varit hemma en kväll utan älsklingen! Det känns tomt och konstigt att han inte är här och håller mej sällskap. Har suttit och sytt korsstygn under kvällen. Såg nog på samma på tv, men det känns inte lika som då älsklingen satt här med mej. Men jag skall bara bli van.
Jag och min älskling har 1år och 8månader på lördagen, men liksom jag hade tänkt så blir det inte firat tillsammans. Det gör ju inget egentligen, vi har ju en massa dagar att fira ännu. Eftersom vi har diskuterat förlovning, men vi har inte slagit fast någon dag ännu.
Jag vill inte att vi skall bestämma någon dag för förlovning. Eftersom jag vill ha det som en överraskning sedan när älsklingen friar. :) Allt har sin dag och sin tid! Kanske det händer snart, kanske det kan ta en tid ännu, men det är bäst att båda är klara då det sker. Jag vill inte att det bara händer då en av oss är redo. :)
Jag har sagt till älsklingen att vi inte förlovar oss innan vi har varit tillsammans minst två år. Jag tycker det går för fort om man förlovar sig för tidigt under förhållandet. :) Det skall kännas rätt och så skall man veta vad man gör. Jag vill inte pressa på älsklingen med denna sak. :) Det händer med tiden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0