10.8.2010!

Nu är det knappt en vecka sommarlov kvar, sedan börjar skolan igen, men vi börjar ju med en praktik period så det kommer att vara helt skönt. :) En dag till skolan och så på praktik så det passar mer än bra. :) Har nog varit och fixat 2 veckor av praktiken nu på sommaren så det skall vara nice att få åka till praktiken igen. :) Trivs på min praktik plats.
Har inte bloggat för jag hr inte haft inspiration. Har mera viljat sy på mitt korsstygn. :) Vill så gärna ha den klar så jag skulle få börja på ett nytt arbete. Jag tänker sy mer korsstygn så jag har något eget att ha fram i mitt framtida hem. :) Kanske jag idag skall ladda upp endel bilder som jag har kvar att visa. :)
Idag när det regnar här hos oss, så kan jag sitta vid datorn och ladda upp bilder och sy på samma gång. :) Älsklingen har inget emot det att jag sitter och syr. Han vill ju också se löparen när den är klar. :) Men han har nog tagit en bild på det som jag redan har sytt så jag kan sätta upp bilden på hur mycket jag har sytt och så skall jag ta bild på pappret som den är klar på. Så får ni se vad jag håller på med. :)
Bloggar igen senare. Ha det så bra så länge. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Jaa'a :D dom e nu sådär vanliga :D haha :) Vi va ju tisammans å titta på dom, å då fråga vi ju efter förlovningsringar å så vald vi nu helt vanliga, sen va han ju ensam å köpa dom, så någo hur breda dom e vet ja faktiskt int :D har ni planer på sånt nu? ;)

2010-08-11 @ 12:13:47
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Joo, ja kan fråga ifall han sku veta, tvekar no lite ;) Mrn de blir först på fredan. Han e på läger nu å har int telefonen me! Men när ja nu ser på min så ser den kanske ut att vara 3mm :)

Berätta sen när ni edistyy :)

2010-08-11 @ 20:06:28
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0