01082010

Nu har det då bytt månad. Tiden går nog så fort, i alla fall sommarlovet går hemskt fort. Man hinner njuta av den mycket varma sommaren några dagar, sedan kommer det svalare väder. Jag har inte mycket njutit av den här sommaren i år, men man kan inte säga att det skulle ha varit en dålig sommar heller. :)
När vi nu är inne i augusti, så kommer ju sommaren snart att vara slut, men det är ju bara bra. Sista året i yrkesskolan börjar ju också nu i höst. Man har inte mycket tid att bättra sina betyg, men jag tänker i alla fall göra mitt bästa för att hålla mitt betyg fint. Jag skall nog fortsätta vara ivrig i skolan och sköta mina praktik perioder så bra som senast. :)
Även att jag har vänner i klassen så kommer jag att konbcentrera mej på skolan mer. Jag har ju fått uppklarade bråken också som var i klassen under andra året. Nu tänker jag koncentrera mej på skolan som senast. Jag klarar mej ensam, men jag har vänner som bryr sig också. Tack till alla i klassen på tvåan som litade och trodde på mej! Men jag är otroligt glad att jag fått uppklarat msisförståndet mellan mej och kompis som var orsakat av en person som inte förstår hur man beter sig mot sina vänner. :)
Skolan kommer forst, sedan kommer allt annat. Jag kommer ha en massa stress under sista året i yrkesskolan, men jag skall blogga och prata med min underbara pojkvän som kommer att stöda mej under mitt sista år. Jag vill bli en bra frisör så jag kommer att ha en massa att göra på fritiden som har att göras med skolan. Älsklingen har lovat vara på min sida och mitt stöd!. :)

Kommentarer
Postat av: sannah

Oh jaha! ja tror ja läste nåt om frisör nånstans. Gu va roligt! Skulle behöva en snygg och cool frisyr haha. tips? :D

2010-08-01 @ 12:01:28
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: sannah

Ja har lite längre än de i headerbilden .. Jag brukar försöka göra så, men får göra lite extremare då :D

2010-08-01 @ 12:13:45
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0