Valborgsmässo afton!

Denna kväll kommer jag att fira hemma, men jag skall för den delen ta en massa bilder som jag kan sätta på bloggen. Jag tog hem min egna dator och sladden till kameran så jag kan överföra bilder från kameran till datorn. Hur skall alla fira sin valborgsmässo afton då? Jag vet inte vad som är tradition då man firar valborgsmässo afton. Jag har alltid bara varit ute med mina vänner eller så har jag varit hemma. Det har helt berott på humöret.
Idag skall jag inte ta eller vara ute. Jag skall bara fira kvällen hemma med familjen och äta munkar med mjöd. Vi har själv bakade munkar i köket och själv gjord mjöd i kylskåpet så det kommer att bli gott och mysigt bara man går ner för att äta munk och dricka mjöd. Nam!
Ha det så bra alla på er valborgsmässo afton! Fira på ett bra sätt så ni kommer ihåg det ännu när ni är äldre och funderar på de unga åren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0