Vackert väder!

Oj så aktiv man har varit idag, men nu känns det igen som om man har ännu mer energi än vad man hade tidigare idag. Jag kände redan idag när vi åkte hem med min bror att idag vill jag göra nånting jag inte har gjort på en tid. Så jag bestämde mej efter att jag hade druckit kaffe att jag går ut med en av våra hundar. Alltså den äldre av dem.
Jag gick ut med våran hund och det tog 30minuter innan vi var hem igen, men jag skulle nog ha viljat ta en längre länk med min Pelle. Jag kunde nu inte plåga min hund allt för mycket så jag svängde runt och så gick vi hem igen. Han gick nog så duktigt min hund att jag var riktigt stolt över honom. Han fick nog godisar under länken också. :)
När jag kom hem så fick jag en ide, det var att jag skulle gå ut med vår lilla hund också. Det gjorde jag också att jag gick ut med den lilla. Vår lilla hund har det felet att han hoppar efter kopplet och det tycker jag inte om. Min Pelle har aldrig haft det felet. Vi var inte läng ut och gå för det kom en förbi springare med sin hund och hon lät sin hund komma och snusa på vår lilla Nalle. Jag sa nog till henne att hon skulle ta bort sin hund för vår Nalle har inte varit i nära kontakt med Pelle heller.
När jag hade kommit hem så ville jag ännu såga lite plankor till ved. Så det gjorde jag i ungefär en halv timme. Så nu skall jag på länk ännu ikväll efter att jag ahr sett på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0