Skärpa!

Jag borde nog fundera på att skärpa mej med att blogga. Jag har nog inte haft så mycket intresse att blogga, eftersom vårt internet här hemma inte riktigt vill fungera. Jag skall nog börja sätta in inlägg här mer aktivt, men bilder har jag inte för de finns på min egen dator. Och vi har bara hemma en mini lapptopp som jag avskyr att skriva med.
Sedan är det ju vår och så är det så ljuvligt väder så man vill vara ute så mycket som möjligt. Jag i alla fall då jag får vara ute och göra nå nyttigt istället för att sítta vid datorn eller se på tv. Jag har nog alltid varit intresserad över idrott och hem arbeten som man skall göra på gården. Så jag kommer att koka mat idag och sedan såga lite bort igen från den där högen med plankor. Eftesom mamma jobbar lång dag idag så hon kommer hem först omkring tie ikväll.
Men nu skall jag göra mej iväg från datan. Men jag kommer nog sitta vid datorn senare ikväll. Så jag nu får lite inlägg här . Mera om det senare. Ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0