Måndag 05042010!

Nu är det då sista lediga dagen på påsklovet. Snabbt har denna ledighet gått igen. Man har nog inte gjort någonting. Har bara tagit det lugnt och inte haft stress över något. :) Men nu har man vilat och rört på sig, så man inte blir helt slö fast man har ledigt. Jag vill nog röra på mej innan jag blir en soffpotatis.
På lördagen tog jag en cykeltur med mammas cykel. Det gick bra att cykla för vägarna är bara och man kan cykla helt bra. Cyklade runt byn och så blev jag och prata med en kompis som jag inte hade sett på jätte länge. Men jag var nu inte där så läng, bara så jag rökte och drack en kopp kaffe.
Idag var jag med bilen till en bekant, för han skulle se på fram lampan och avgasröret. För den verka konstig efter torsdagen då jag kom hem från Borgå. Men de var inte nå litet fel, hela avgasröret är av så det kunde man inte göra någonting åt. Jag måste skaffa ny del för att få den hel. Innan jag skall besikta bilen måste jag nog få avgasröret gjort annars kan jag inte besikta bilen.

Men jag kan nog skriva ännu mer ikväll och se om jag sätter in nå bilder här också. Jag åker inte till internatet ikväll så jag kan sitta vid datorn ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0