Konstigt?

Jag fattar inte vad som pågår just nu, men jag har ingen lust att gå fram till någon och fråga för man kan då själv komma och säga saker mot ansiktet. Jag förstår mej inte mera på folk så som de beteer sig och som de står och stirrar. Kan man inte säga rakt i stället för att leka vänner och vara nyfikna över nått som bara man vet. Så man är vän så läng det passar sig själv och sedan börjar man tala om att man gjort nånting igen! Jag förstår bara inte och det är nog konstigt.
Ingen vill ju vara vänner med sådana som inte vet vad de påriktigt vill, men man kan ju inte bestämma över människor hurdana de skall vara bara för att man själv vill att en person skall vara på ett visst sätt. Det ända jag funderar på är varför människor skall vara vänner om de bara kan tala illa om varandra. Om man inte kan säga rakt till sin vän hur sakerna är så behöver man inte tala om denna vän bakom ryggen.
Själv kan jag säga att jag inte orkar någon bästa vän eller över huvudtaget nån vän som springer efter mej och kan inte annat än tala illa om folk. Så jag trivs bra för mej själv och så har jag ju  ändå sällskap i klassen om jag det vill ha. på rasterna brukar jag vara med vänner från andra branscher. Jag behöver ingen bästa vän eller med andra ord en som springer efter mej för jag vill studera i all lugn och ro. Ingen orkar om någon springer hack i häl och låter inte en vara i fred en sekund.
Jag kan tala med folk och så har jag ändå min ljuvliga älskling som jag kan tala med om allt. Vi har inga hemligheter och vi kan vara ärliga. Han är min stödpelare och inget kan fälla oss så länge vi håller ihop. :) Men det vill inte vissa fatta så jag orkar inte strida med dem. Så de får tro vad de vill så länge de inte blandar in sig i andras förhållanden.
ÄLSKAR DEJ MIN ÄLSKLING! <3 DU BETYDER ALLT FÖR MEJ OCH DU ÄR MIN BÄSTIS! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0