Kanske, kanske inte?

Jag vet inte vad jag skall tro nå mer, när en säger ett och en annan annat. Det har hänt så mycket så man hinner själv inte varva ner och tänka ut saker. Kanske man inte skall göra nå utan låta tiden visa hur saker och ting sker. Jag tänker inte blanda mej i någonting, men jag skulle vilja ha reda på vissa saker. Som med personer och vem man skall höra på. Men jag har min älskling som jag kan tala med. Han är stödpelaren i mitt liv. Jag behöver inte nära vänner, men vänner som man kan skoija med och som man kan tala med om det blir så.

Jag kan inte tala med nå många personer. Jag måste nog räkna ut med vem man kan tala med och sen hur mycket man egentligen kan tala om. Vissa leker vänner, men vissa är vänenr för att höra nå onödigt som de sedan skall få berättta vidare, så det går som trasig telefon- leken som alla säkert känner till. När man säger ett så kanske man kör annat av någon annan. :( Man kan nog inte vara säker på vem man talar med och vem som vet det nästa dag.
Kan inte folk bestämma vad de vill, men nej det kan de inte. Sedan söker de uppmärksamhet på helt fel sätt. Och på sådant sätt som det sårar andra. Kan inte människor fatta att man inte kan göra så. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0