Hemma!

Här har man då varit hemma hela helgen, men jag är så glad över det. Man behöver inte stressa så mycket med nånting. Det är nog skönt att bara fira helg hemma utan att göra nå speciellt. Vädret är lite så och så. Man vill inte vara ute nå mycket för man vet inte när det kommer snö blandat regn. Så man vill ju inte bli våt.
Jag skall nog ta en sväng till en kompis senare idag. Så jag skulle lite vara ute och röra på mej. Det är två kilometer till min kompis så man får bra motion under denna resa. Och sedan när man går hem ännu så man får ännu ett par kilometer motion till. Det skulle vara ganska bra om man skulle få till tids att man går ut lite. :)
Jag kommer nog att blogga senar idag, så alla läsare vet vad jag gör ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0