Awww!

Hann tyvärr inte blogga nå mer igår kväll. Jag skulle ta en sväng hos min kompis, men hon var inte hemma så jag stannade hemma hela kvällen. Det börja regna direkt då jag tänkte gå ut och gå. Så jag satte hemma ooch såg på tv och mina bröder hade datorn så jag hade inte möjlighet att logga in och blogga. Men det stör inte för jag kan blogga idag. :)
Vi tittade igenom babykläds lådan med mamma igår kväll. Jag fick babyfeber nu när jag såg alla gulliga och söta babykläder igår. Jag hittade mina kläder som jag haft på mej som baby. Mamma har sparat allas babykläder i en låda. Så vi har lite babykläder klart när man skall få smått. Man kan ju alltid köpa nå nytt, men det är ju bra att det finns en hel del redan klart.
Jag fick lära mej hur man viker små kläder, för de viker man ju inte lika som stora kläder. Det var så gulligt att sitta och vika små babyklöder tillbaka i lådan. Vi drog ju ut allt från lådorna så det var lite arbet då man skulle få dom tillbaka i lådorna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0