28042010!

Igår var det härlig datum, igen en gång en dag som man ville ha. Det var min och älsklingens 1år och 4månaders dag. Vi kunde nog inte fira det på något sätt, men vi får ta det senare i sommar. Då vet jag att vi kommer spendera mycket tid med varandra och det tycker jag är härligt. Vi kommer ha en månad tid att ta ihop allt vi missat sedan februari. Det finns dagar som vi skall fira, så som våra märkes dagar och andra dagar. :)
Nu har vi då varit ihop 1år och 4månader, men det känns som vi skulle ha varit ihop en evighet. Det är nog den bästa evigheten jag någonsin haft. :) Underligt bra har vårt förhållande gått fast vi bor på avstånd. Jag är så glad att jag hittade just min älskling på avstånd för det känns som han skulle vara den rätta för mej. Ingen annan har varit eller kommer att vara lika bra pojkvän som min älskling är som jag har nu. :) Jag vill aldrig mista honom och han är det viktigaste i mitt liv. Jag älskar honom så massor så jag kan inte förklara det med ord.
De som har ett förhållande och älskar sin kumpan över allt annat på jorden vet hur det känns då man inte kan förklara kärleken till den andra med ord. Man kan inte jämföra det med nånitng eller aldra minst säga i procent. Det är nu bara så. :) Men de som har nytt föhållande varje vecka vet ju inte hur det känns att vara kär på riktigt, för man kan ju säga att man älskar, men det är fel att säga det för tidigt.


Älskar dej min älskling mer och mer för varje ljuvliga dag jag får dela med dej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0