Shoppat nytt kylskåp!

Nu har vi varit och köpa nytt kylskåp för det gamla höll inte kylan mer. Så alla mjölk litrar som vi hade i det gamla kylen höll ju inte. Det var helt surt, så man kunde inte dricka det nå mer.

När mamma och min bror åkte hem med kylskåpet blev jag inne i stan för att vänta på min andra bror som var i skolan. Han skulle ha åkt hem med buss, men när jag bara hade en halv timme att vänta på honom så tog jag en sväng hos Line. Line låg och sov, men Jenny var där och hon färgade sitt hår. Hon färgade blonda slingor till sig. :)
Hon frågade på samma om jag hade möjlighet att komma senare och klippa hennes toppar. Så sade jag att jag åkre hem med min bror, äter och sedan ringer henne om jag hade möjlighet att åka in till stan.

Nu håller vi på att ordna runt i köket för att allt ska bli bra. Så jag skriver inte så mycket nu. :)
Ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0