TV!

Oj då, nu börjar det bli tv dags igen. Skall sitta och titta på tv i en halv timme, eftersom det kommer "Dolda liv" där snart. En finsk serie som jag har föjt sen den började på tv år 1999 tror jag att det var. Jag kan som inte mitt i allt sluta se på de heller. Det är nånting som sitter fast att man måste se hur det går. Och nu så har det inte länge tid att visas på tv.
Kontraktet programmet har håller ännu nått år, men jag vill som förlja med vad som händer fast jag inte skulle vara så intresserad nå mera. Det har kommit en massa nya skådespelare till programmet, men personligen tycker jag att det är en berg- och dalbana hela programmet. Man vet som inte vad som händer nästa dag i det nästa avsnittet. Så jag vill hållas med och se vad som händer.
Jag följer som inte med någon annan serie lika mycket som denna serie. Och jag har många gånger tänkt sluta se på denna serie, men det har inte som lyckats ännu. Och med denna fast så kommer det inte att hända att jag bara mitt i allt slutar de på de. Det är så normalt att man sitter och tittar på tv från 19.30-20.00.

Skriver mer senare, typ efter programmet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0