Tisdag!

Denna dag var först ganska tråkig. Vi var nere i salongen en timme för telefonen ringde hela tiden så läraren tyckte att vi skulle vara nere om någon ringer och vill ha tidbeställning. Omkrind nie hade vi sedan teori, där talade vi om make-up igen. Vilken färg man skall använda och så.
Efter lunchen gjorde jag igen en uppsättning, men jag tog ingen bild idag. men jag har ju tid imorgon också. Vi skall ha kundbetjäning och jag har ingen kund så får se vad man skall göra imorgon. Jag skall troligen göra någon fin frisyr.
Hade också två timmar gymnastik idag. Först så funderade vi vad vi skulle ha i gymnastiken för en av våra lärare var sjuk, så det var en lärare med typ 40 elever. Jag och en kompis skulle ut och spela fotboll. Det hade vi bestämt förra veckan redan. Det var helt nice att spela fotboll om jag inte skulle ha stukat foten och vi skulle ha spelat med riktiga regler. Men det var i alla fall mycket roligt. Man fick skratta en hel del. Vissa var rädda för bollen fast den bara rullade på marken.

Skriver mer senare!
P.s. Min älskling
har sista gången bilskol teori idag. Så stolt och teoriprovet skriver han nästa veckas tisdag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0