Svängd klockan!

Har alla svängt klockan en timme bakåt?

Det blev ju vintertid igen. Så var sommaren slut och vintern kommer med hård fart. Mörkare kvällar tidigt och kallt för den delen också.
Jag gillar inte vintern för det är kallt och mörkt. Jag tycker inte om vinter sporter för jag vill inte skida och att åka skrinskor går ibland. Men inte alltid heller. Man tröttnar så lätt i fötterna av att skrinna massor. Jag skall nog skrinna i vinter så jag inte blir helt slö. Jag kan ju åka för att skrinna med min lille bror som tycker så om att skrinna.
Jag har ju lärt mej skrinna i tidig ålder så jag vill nog hålla fast i kunskapen att skrinna.

Skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0