Städat!

Jag har haft otroligt mycke energi idag. Jag har städat rummet på internatet, varit aktiv i skolan och orkat blogga. Det är nånting nytt att jag orkar vara så aktiv med allt. Okej, jag skulle kunna gör lite mer oxå på internatet, men när städerskan städar gemensamma utrymmena varje morgon så det behöver inte vi bry oss om. Men bara vi städar våra egna rum så är det bra. Jag skall ännu föra ut skräpet så är det helt klart.
Älsklingen min övar till teori provet. Han tänkte att han skulle få fixat teoriprovet nu denna veckan, men det blir nästa veckas tisdag istället. Fast det gör ju inget. Har väl ingen större skillnad när han får det. Jag hoppas så att han kommer igenom. Så han får sitt läng efter längtade körkort. Han har nog varit ivrig att öva så han kommer igenom det bara han kommer ihåg att koncentrera sig och inte ha bråttom. Han får ju det utan tid så han behöver inte stressa med tiden.

Skriver kanske idag annars blir det imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0