Snart och sova!

Jag skall snart gör mej klar för att sova. Måste sova så jag orkar vara på gymnastiken och psykologin imorgon. Har ju tå timmar gymnastik på morgonen från 8.15-10.00 och psykologi från 10.15-12.00. Det är en härligt kort dag så man får åka tidigt hem. Och helgen börjar också tidigt. :)
På gymnastiken skall vi ha cirkelträning igen. Så jag kommer att ha sjuka muskler hela helgen. Men om vädret tillåter så skall jag jobba där hemma. Är inte helt säker, det beror på hur illa mina muskler värker. Skall även ta det ändå försiktigt på gymnastiken för jag har ont i min högra fot och flunssa.
Vi skall fortsätta med samma grej i psykologin som vi gjorde idag redan. Så vi skall säkert diskutera olika grupper. Som om att när man är en grupp och hur man kan bli en grupp.

Nu skall jag avsluta och avrunda dagen för att kunna sova inatt. Kastar bort all energi och somnar.
Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0