Skrev inge fler inlägg!

Jag skulle skriva in fler inlägg igår, men det blev inte så. Jag hade så fullt upp ändå hela kvällen att jag inte hann. Jag hjälpte till här hemma igen, så det är viktigare än att sitta vid datorn tycker jag.
Jag jobbade nå lite ute på gården. Eftersom det var ett fint väder att jobba ute. Jag sågade ved med strömsåg så jag ansträngde mej inte just alls. Och min lille bror som är 12 kom bärandes med plankorna som skulle sågas så jag har inte ansträngt mej med att gå och bära på nå bräder heller. Sedan tog jag det att jag skulle diska, så mamma inte behöver göra det med panik att om hon hinner idag. För hon skall jobba kväll igen.
Innan mamma åkte på jobb så var min store bror och hans flickvän hos oss. Mamma glömde att tömma bykmaskinen och fylla på den på nytt så jag erbjöd att jag tömmer maskinen och fyller på den igen. Så det gjorde jag också igår.
Senare på kvällen kom Sebastian och Joakim till oss på kaffe. De satt här en stund utan att ha nå bråttom. Men det var nog roligt att se dem. Jag har senast sett dem i somras. Då min älskling var hos mej. Innan mamma kom från jobbet så åkte grabbarna iväg.
Nu väntar jag bara att älsklingen lyckas med teoriprovet inför körkortet och sedan att han får köra upp. Så då har han körkortet och hoppeligen får en praktik plats här. Så han kan vara hos mej och vi skulle få vara tillsammans. Saknar min älsklig så otroligt massor!!

Skriver senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0