Onsdagen är en speciell dag!

Oj oj, snart är det onsdag. Inte att det är nå att hurra med ,men jag och min älskling ahr varit ihop i 10 månader på onsdagen. Jag tycker att vi nyligen hade 9 månaders dag, men nu rusar tiden så att vi redan om nån dag har 10 månader fullt. Det är ju bara två dagar och så har vi varit ihop så länge.
Den dagen Vi blev ihop var en underbar dag. Jag har aldrig älskat någon så mycke som jag älskar min älskling denna dag. Han har förändrat mitt liv till bättre. Utan honom skulle jag inte förstå saker så bra som jag förstår nu. Han har fått mej att öppna ögonen och inte tro på allt som alla säger till mej. Nu har jag kunnat förstå vad det menas med kompisar och sådana som bara gillar att ljuga.
Jag kan säga att jag nog var orolig om detta förhållande skulle hålla påriktigt. Eftersom vi är på avstånd och ses inte så ofta. Men detta förhållande har visat mej att det är bra med lite egen tid och tod för kompisar. Och sedan när man är med älsklingen så är man det. Man behöver som inte tänka varje kväll att skall jag vara hemma med älsklingen eller skall vi ordna en filmkväll bland flickor. För man kan ju vara med sin älskling en hel del, men man måste ju komma ihåg sina vänner.

Skriver
senare igen. :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

sv; på jontes toalett väggar, haha :)

jag mår bara bra. själv då?

2009-10-26 @ 16:56:36
URL: http://jooannas.blogg.se/
Postat av: veronica

svar: vi åker hela familjen ner till gran Canaria och det ska bli så skönt!!! längtar, det är ju en helt annan stämning att åka över den årstiden än på sommaren, för vi kan ju faktiskt ha rätt så hyfsade somrar i lilla Sverige oxå;) snyga frisyrer i inlägget nedanför för övrigt!!!

2009-10-26 @ 17:28:04
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0