Nam!!

Oj, snart är det dags för mat. Jag satte broilern i ugnen för ca. 50 minuter sen. Nu är det bara att koka riset och curry såsen så är det bara att äta. Oj, det skall bli gott. Jag älskar broiler, inget är så gott som det.
Mamma har varit på jobb nu morgonen, så jag diskade istället för henne och så lagade jag broilern i ugnen. Har nog varit ute på gården och jobbat oxå. För att inte mamma behöver bli sur. Tycker om att hjälpa mamma, så hon inte behöver göra allt ensam heller.
Sånt är det när man bor på landet så har man massor att göra både på gåden och inomhus. Som kanske alla vet, så kan man ju inte ha gården och se hemsk ut. Men det är skönt att bo på landet. :)

Skriver igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0