Månadg= Kundbetjäning

Så är det måndag igen. Och vi har haft kundbetjäning i 7 timmar, som är lika med hela dagen. Det var en kund på hela dagen och det var vår stamkund som kommer varje veckan en gång. För hon vill ha en frisyr med rullor så hennes hår får volym. Hon är en äldre person och mycket trevlig. Pratglad och artig oberoende av att hon har många år bakom. Jag fick betjäna henne idag. Första gången för iår.
Som sagt så betjänade jag vår stamkund idag. Det avr första gången på tvåan nu som jag fick henne som min kund. Hon pratade massor och vi diskuterade om julen, hur hon skulle fira julen. Hon sa bara att hon skall avra hemma och hennes barn med barnbarn skulle komma till henne och fira jul. Och så gjorde hon korsord igen på tiden som man rullade hennes hår. Hon gillar så att lösa korsord. :)
Idag har jag varit mycket flitig i salongen. Först med kunden och sedan när kunden hade gått så tog jag det lugtn en stund. Men jag ville inte sitta utan att göra något så jag började se i böcker om jag skulle göra någon fin frisyr och då fick jag gjort två frisyrer på 2timmar. Så jag var inte lat som jag trodde att jag skulle vara.
Jag kommer att sätta upp bilderna här som jag har tagit med telefonen och sedan skriva små bildtexter där också. Eftersom jag har bilder på varje frisyr jag har gjort nu. :) Så alla skall få se dem så uppdaterar jag dem här. Och alltid är det ju roligt med minnen om man har bildena kvar. :)

Skriver senare igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0