Hihi..

Jag hade tråkigt i salongen idag så jag började se i en färgkarta. Och fick idé att jag vill färga mitt hår. Så jag frågade en kompis om hon ville färga det till mej idag. Så det var inte mycket så färgade vi det med två mörka färger. En lite ljusare på och det mörkade där under. Nu kommer det att vara enkelt när man skall köpa färlängningar för jag har två helfärger. Inte ränder nå mer. Jag blev så störd på dom. :)
Jag måste säga att jag var en latmask i skolan idag. Försökte på tre uppsättningar, men ingen lyckades så jag orkade inte bråka med det då. Eftersom det långa håret jag har jobbat med var just nu på en uppsättning och jag ville inte öppna den. Så jag nöjde mej med ett kortare hår, men då kan jag säga att det inte blev till någonting. Så besviken på mej själv.
Sedan hade jag och två kompisar en lite väl lång rast, men det brydde vi inte oss om. Vi ville vara ute och sedan i kafeterian som är på skolgården. Men det var roligt, man fick skratta så det gjorde ont i magen.

Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0