Helg!

Nu var veckan förbi igen. Det var en helt okej skoldag, med 2 timmar gymnastik och 2 timmar psykologi. I gymnastiken fick man om man ville så gå ut, jag och en kompis for ut och jogga. Det gick helt bra på en spånbana att jogga.

Mamma var och hämtade mej från Borgå. För min lillebror kommer från inlärning i arbetet så sent att jag skulle ha måsta vänta i 4-5 timmar på iinternatet att han kommer och hämtar mej och efetr det ännu åka hem. Det skulle ha blivit en lång dag. Tack till mamma som hämtade mej. :)

Nu skall jag koka kaffe och efter det vet jag inte vad jag skall göra. Jag måste hämta mamma från jobbet ikväll. Annars kan hon bli väldigt ledsen. För jag lämnade henne på jobb innan jag åkte hem från stan. Så halv tie skall jag vara vid mammas jobb.

Blider kommer hoppeligen in under helgen. Skriver också senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0