Hej alla!

Söndags morgon igen. Så var helgen över igen och man skall börja packa till internatet. Men det kan man göra på en kort stund. Så det tar nog inte nå länge. Som tur har man bykt allt klart igår så det är bara att ta dom från torken och sätta dom i väskan tills man är på internatet. Då sätter man dom i skåpet där. :)
Igår så tvättade jag två maskiner med tvätt. Och förde två kattungar till sina nya hem. Båda som fick sina katter var nog så glada och nöjda. De tackade flera gånger under den tiden som man var där. Jag är så nöjd när jag själv vet att kissorna fick ett mycket bra hem. Och dom är inte så långt ifrån mej så jag kan åka och hälsa på när som helst ungefär.
Idag har jag redan diskat så mamma inte behöver diska varje helg själv. Denna helg har jag hjälpt massor till med hemma jobb. Jag har bykt kläder och diskat. Så har jag gett mat till hunden, men hunden är ju min så det tillhör mej att ge mat till den. :) Jag tycker så om min hund och våra kissor är gulliga.

Skriver senare mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0