Fredagkväll!!

Jag skrev inte nå inlägg igår kväll. Jag var och hälsa på en kompis på kvällen. Och hennes kisse som jag förde till henne för någon vecka sedan. Den var så otroligt gullig, den ville bara ligga och sova i ens famn. Den ville inte sova på soffan utan i ens famn. Vi satt där och taladde en massa olika saker och vad som har hänt i stan på senaste tiden. Sedan skulle vi åka på kaff till Neste, men vi blev ändå och åka i stan. Hade ingen lust till slut att gå på kaff.
Kom hem omkring 23 på natten. Mamma hade redan somnat. För hon skulle på nmorgon tur nästa dag, alltså på lördagen idag. Ringde älsklingen och sedan somnade jag. Hade ingen lust att vara uppe nå länge i natt. Så därför somnade jag så fort jag slutat samtalet med älsklingen.

Skriver mer senare.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0