Fredagen!

På fredagen hade vi fyra timmar i skolan, alla timmar i salongen. Vi hade kundbetjäning så det fanns kunder i salongen.

Det kom en kund till salongen halv nie. Det var inte uppskrivet i kundbeställnings mappen att det skulle komma en elev från skolan för att klippa sig. Så jag sprang efter saxarna och klippte honom. Han var nöjd med sitt hår när han gick från salongen. Och det var nog bra.

När vi kom hem klockan ett, för både jag och min bror slutade klockan 12. Så vi kunde åka hem direkt efter skolan. Jag drack en kopp kaffe med mamma och så fick vi idé att åka till Kotka och shoppa. Jag köpte en ny vinterrock så jag inte behöver frysa när det blir köld. Och det var mamma som sa att jag skulle köpa en rock. :)

Kvällen gick lugnt hemma. Jag gjorde inget speciellt på fredag kvällen. Jag låg bara hemma för att ta det lugnt. :)

Skriver senare idag eller så skriver jag på veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0