Förlåt!

Jag har inte haft ork och lust att uppdatera här nånting nu sen helgen. Men det var också det att jag mådde dåligt på söndagen och så hade jag inget internet på internatet igår. Så jag tänkte berätta kort här nu vad jag har gjort under helgen.

Lördagen var jag hemma tills jag fick idé att åka in till stan en sväng med mammas bil. Och där på samma funderade jag om jag skulle åka på en kompis födelsedags party. När jag kom hem så frågade jag mamma om det var okej att jag åker till min kompis på hennes party. Mamma sa att jag fick välja själv. Så ringde jag upp min älskling och frågade om det skulle störa han. Men han sa att jag får välja själv. :)
Så jag åkte till kompisen 16.30 (alla tider i finsk tid). Efter 18.00 kom det personer. En kompis kom för att visa upp sin lilla pojke. Han är nu 5 veckor gammal. :) Senare på kvällen tog vi en sväng till baren, men jag drack inte nå mycke så jag kommer ihåg allting.

Söndag morgon när jag kom hem mådde jag inte så bra, men när jag tog en kopp kaffe så börja de köra rally i min mage. Jag kan inte säga att jag hade baksmälla för det var det inte. Det var nu bara ovana och illamående. Jag hade ju inte druckit nå mycke på 9månader. Jag har kunnat ta en eller två till bastun men inte nå mer. Jag sov typ bort hela söndagen. Lite var jag nog vaken på dagen, men hela kvällen var jag vaken.
För vi åkte ju på kvällen till internatet. Så jag satt och talade med min bror i bilen. :)

Där var helgen. Nu skall jag skriva ett skillt till veckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0