Dagen idag!

Dagen börja med att jag försov mej. Jag försov mej typ 10 minuter, att det var inte så farligt. Jag vaknade att andra på internatet talade i korridoren. Klockan var då 08.12 när jag såg på den. Så var jag iväg till skolan typ 08.17 och så skulle jag ju röka också. Men jag blev inte ändå mycke försenad. Lite bara, men sånt händer ju.
Så fick jag en klass kompis att klippa mitt hår så det blev en aning kortare. Har ni sett hurdant hår sångaren Rihanna har? Så om ni vet så har jag liknande frisyr som hon. Och jag gillar att ha kort hår. Mitt hår som är tjockt så jag vill inte att det skall va så långt ändå. Men de får nog växa nu igen.
Efter det städade jag skåpen i salongen och började putsa bort en massa hår från olika rullor. Och tarra rullor som riktigt samlar hår i sig så fick man nog putsa ordentligt. Nå, jag hade i alla fall nånting att gör.

Senare idag kommer det bilder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0