Ätligen hemma!!

Nu är det äntligen helg igen. Jag vet nog inte vad hag skall hitta på nu under helgen, men nu blir det säkert det vanliga. Tar det lugnt och jobbar nå lite hemma, föresten måste jag nog städa mitt rum också. Jag skall nog denna gång ta bilder på det efter att jag har städat. Varnar nu på förhan att det kan bli suddiga bilder, eftersom jag måste ta bilderna med telefonen när min kamera inte har batterier. Skoldagen var helt najs. Vi hade gymnastik, men vi hade inte som läraren sa att vi skulle ha cirkelträning. Man fick som välja mellan gymmet, wolleyboll, basketboll, fotboll eller så fick man ta cirkelträning på egen hand. Jag och två kompisar gjorde en cirkelträningsbana i omklädnings rummet. Det var otroligt kul, när man fick göra det p egen hand och ingen som sa hur fort man skulle göra det. :) Psykologin gick bra igen. Talade igen om olika grupper och hur grupper arbetar tillsammans. Så det gick nog bra. Vägen hem var rolig, jag åkte hem med en kompis och hennes föräldrar. Vi diskuterade deras kisse på vägen. För det var av oss som de fick sin kisse. Jag fick direkt se bilder på den och de berättde att de så tycker om den och att den är så gullig. De lämnade av mej vid Lovisa kyrka för jag skulle gå till en automat för att lyfta ut pengar. Sedan gick jag till shell mitt inne i stan för att ta en kopp kaffe på tiden som jag väntade att min bror skulle hämta mej därifrån eller att jag skulle vänta tills mamma slutade jobbet. Men min bror kom och hämtade mej därifrån. :) Skriver mer senare.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0