23102009

Idag när jag vaknade hade jag ortoligt ont i halsen. Jag har ätit halspastiller, men det vill inte hjälpa alls. Så har jag också lyckats få flunssa och hosta nu. En hosta som riktigt river ner i lungorna. Jag får bara hoppas att det inte är något allvarligt.
Jag var inte med i gymnastiken för jag kände mej svag och krasslig. Det sista jag vill är att detta skall bli värre p.g.a. att jag är med i gymnastiken och svettas. Jag vill som inte bli sjuk nu. Det är så mycket i skolan som jag inte vill missa nu. Så jag försöker mitt bästa att ta det lugnt och inte anstränga mej.
Jag och mamma fick idé när vi var och handla att vi skulle åka och se hur moteller ser ut som ligger en bit ifrån oss. Så vi åkte dit och hur det var så var vi som mest 6 personer och bartändern där. Detta ställe har nog tappat sina kunder. När mamma berätta att för tio år sen då hon senast var där med sin kompis så hade stället varit så fullt med folk att man inte nästan kunde röra på sig där. Nu var det helt dött. Inga folk och dålig musik. :)
Nu skall jag bara ta de lugnt i helgen och inte anstränga mej. Kommer nog att skriva inlägg här, men bilder vet jag inte om det kommer nå bilder. Har min egna dator i Borgå så den har jag ingen nytta av. Måste se vad brodern min har för bilder på datorn i sitt rum. Där jag just nu också sitter och skriver.

Skriver senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0