10 månader!!<3

Idag har jag och min gulliga älskling varit ihop i 10 månader. Det känns så bra att vara med honom. Nästa månad då vi har 1 månader fullt så hoppas jag att jag får krypa under täcket och mysa med honom. Saknar honom otroligt massor när vi bor på avstånd. Men när vi igen ses så känns det som man blivit pånytt kär i honom. Det är som om känslorna blir starkare för varje dag. Då vi är tillsammans och då vi är på avstånd.
Okej det skulle ju vara otroligt skönt att få krypa under samma täck med älsklingen då man skall gå sova på kvällarna och när man vaknar skulle man kunna ge sin älskling en god morgon puss. Men nu när vi är på avstånd så är det svårt. Men det måste vi bara stå ut med ännu ett år att vara i från varandra. För nästa vår är han färdigt skolad och då på sommaren skall han till militären. Så alltid då han har ledigt från militären så kommer han ju hem till mej.
Varje kväll innan jag somnar tänker jag på min älskling. Varje dag jag vaknar så hoppas jag att han skulle vara där bredvid mej. Varje dag som går och för varje timme älskar jag honom bara mer och mer. Utan honom skulle jag inte vara såhär glad och lycklig. Han har gjort mej till en helt annan person. Fast jag är på hur dåligt humör som helst så han får mej på bra humör. Jag kan ju tala öppet med honom, behöver inte ha hemligheter. Kan vara ärlig och rak på sak. Har ändrat mej masor mot bättre med älsklingen.

Älskar dej massor min Älskling, bara dej!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0