Vinter väder!

Nu har det blivit vinter väder här i södra Finland. Vi har ungefär 15 grader kallt här. Så man får nog elda så det skall vara varmt inne. Mamma åkte på kvällstur så jag får sitta nere i vardagsrummet och elda i alla ugnar. Annars skulle det vara allt för kallt inomhus. Och vi vill ändå att det skall vara varmt.
På samma som jag eldar ser jag på tv, men nu bloggar jag. Nu väntar jag också att älsklingen snart skall komma hem. Så jag får krypa ner i soffan med honom och bara se på tv. Och höra på hur det brinner och blir varmt.
Härlig måndag har inte gjort nånting precis. Har bara slappat och tagit det lugnt. Och så tänker jag fortsätta denna dag också. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Nää, int va de någo extra.. va otrolig glad bara å helt innoissaan av en juttu, men när de int blev ti någo blev ja otrolit irriterad att ja ba va på fittit humör... men de blev bättre sen! inget farlit! :)

2009-12-16 @ 19:20:15
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: veronica

visst är det härligt att vintern äntligen har kommit=) älskar snön, man blir så glad och det blir mycket ljusare och finare ute....hihi klart man får fråga, jag blev 22år ;)

2009-12-16 @ 20:45:18
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0