Heissan hoppsan!!

28.12. så nice datum som det bara kan vara. Jag och min älskling har varit tillsammans 1år idag! Jag är så glad att det är en stor dag idag! Motgångar och bråk har bara förstärkat vårt förhållande. Vi har inte tänkt på förlovning ännu för jag vill inte ha bråttom, eftersom man hinner det senare i livet också. Vi lever en dag i gången och är lyckliga. :)
Vissa människor har gått mej på nerverna men jag har hållit mej och inte blandat in dem nå mer i vårt förhållande. Den som vill hålla på som vissa så kan hålla på så men det är bara för att de inte själv är säkra på saker. Jag och älsklingen skall fira denna dag tillsammans likadant också nyåret. !

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Nä, ja ha int... mamma ska kanske ringa ti sonera i industriområde för att kolla om den finns där, annars frågar ja runt i butiker i itis, om int dom har den telefonen ja vill ha, så sparar ja lite pengar till å köper den där navi version som dom har av samma modell!

2009-12-29 @ 17:49:38
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Man tycker ju de, men dom får troligen in mera pengar me de navi versionen eftersom den kostar mera! Men, de kan ju hända att de finns någo butiker som har den vanliga modellen kvar, annars köper ja de navi version, men använder int de kartta ohjelman!

2009-12-30 @ 14:44:00
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0