Väntar på fredag!

Nu väntar jag bara på fredag så jag skulle få åka hem. Det är min och älsklingens 8 månaders dag på fredagen. Okej, min bror fyller 18 på fredagen, men det är inte så viktigt. Kanske vi firar honom med familjen och får se om han vill ut nånstans och festa. Vad jag känner min bror så kanske han inte ändå åker nånstans och festa. Han kommer ändå bara att ligga hemma och tänka att vadå big deal.
Okej, min sak var nog den att jag har varit med min älskling i 8 månader, men vi kan inte fira den dagen på nått speciellt sätt eftersom vi har en massa kilometrar i mellan oss. Vi klarar oss ändå fast vi inte firar varje jämn månads dag. :) Vi har ju fått fira vår halv års dag och hoppeligen får vi fira vår 1års dag tillsammans.

Men nu ska jag inte skriva så mycke.. :)

Kommentarer
Postat av: ronja

8månader är redan en lång tid:)

föresten, du gissade rätt

2009-08-26 @ 09:27:35
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0