Ute!

Nu har jag varit ute och gå till när butiken med en kompis. Kompisen har astma så vi måste gå sakta. Fast vi gick långsamt och talade en massa på vägen så ändå tog det bara en timme att gå från internatet till butiken och tillbaka. :) Jag har träffart denna vän i lågstadiet. Oberoende av det att vi inte sett varandra på flera år så kan vi tala fortfarande helt öppet med varandra. Hon kan tala till mej och jag kan tala med henne.
Det var skönt ute i det svala höst vädret. Det kan hända att jag ändå får sjuk hals under natten och jag tänkte inte alls på att köpa halspastiller. Som jag kanske skulle ha borda gör. :)
Man kan ju inte komma ihåg allt heller då man snart fyller 20år och får 20års krisen. :)

Skriver kanske mer eller så bloggar jag igen under helgen en hel massa.
Kul att skriva upp vad som hänt så vet man om nått år det när man läser om det här.
Tack Pjumas att du tipsade mej om bloggen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0