Torsdagen den 6.8-09

Igår kände jag mej duktig. Nå min dag började med det att jag skulle åka till läkaren inne i stan. Mamma var faktiskt med mej till läkaren. Sedan var jag till röntgen också.
När vi kom hem så drack vi kaffe som min lille bror hade kokat. Mamma skulle åka på jobb klockan 14 så jag fick fixa allt jobb hemma. Jag har inte på läng gjort så mycket på en dag som jag gjorde igår.
Först började jag med att sätta på bykmaskinen. Sedan höll vi på med att få igång vår gräsklippare. Den ville nog inte starta, men jag och min lille bror hade som tur tålamod att försöka så vi gav inte upp. När vi hade fått igång gräsklipparen så klippte min lille bror gräset. Jag stod igen i vinbärs busken och plockade svarta vinbär. :)
På kvälls sidan skulle jag diska fast jag inte egentligen skulle ha haft nån lust att göra det. I alla fall så hade jag fått diskat när mamma ringde och frågade vad vi gjorde så när jag sa att jag hade diskat så blev mamma glad. Senare på kvällen hade jag och min minsta bror inget att göra så jag fick idé att vi skulle cykla upp till morfars skog för att plocka blåbär. :)
Vi hittade massor med blåbär där. Så vi hade nog en hel del blåbär med oss hem. Det var bara svårt att få allt hem på en cykel.

Okej, nu hoppas jag att det kommer en likadan dag till då jag har lust att göra saker igen.
Hoppas ni har haft en bra dag igår och idag. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Jo :D de ha ja ju noo veta :D

2009-08-07 @ 17:28:33
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0