Torsdag och fredag

Nu skall jag berätta vad vi gjorde på torsdagen och fredagen. :)
Dom dagarna gick fort och man hade nånting att göra. Eller på torsdagen gjorde vi och fredagen slappade vi om man ärligt säger. :)

På torsdagen kom vi till skolan 8.15. Där på morgonen hade vi inget att göra egentligen. Vi bara satt och talade med varann i salongen. Jag och Vickso talade fortfarande om sommarlovet. :P När vi hade varit och äta lunch så fick jag idé att färga mitt brun- gråa hår. Och det var Vickso som färgade det. :) Tack till henne. Nu är det jämn brunt och jag gillar färgen.
Det är samma färg som på bilden jag har laddat upp här också. Där jag jämnför mitt ljusa och mörka tillsammans.

På fredagen igen för den delen hade vi inget att göra för vi fick inte vara i vägen för el- eleverna. Så vi fick sitta och vika nackpapper innan vi skulle och äta lunch. Så fick vi lite information om vad vi skall ha med på måndagens lektioner. När klockan var 12 fick vi sluta och åka hem till veckoslutet. :)

Där gick första veckan nu.
Skall nog skriva mer ännu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0