Onsdagen

Tredje dagen i skolan gick fort som man tyckte. Jag färgade håret på morgonen. Det skulle bli brunt, men läraren ville se slutresultatet om man inte gör förpigmentering i ett helt ljust hår. I ett hår där det inte finns nån färg alls. Att det nästan ser ut som vitt. Mitt hår blev med det brunt med gråa ränder. Så när det var vått såg det ut som svart med grått i. Jag tyckte färgen fick va så tills jag hade lust att färga pånytt.
Samma dag klippte Vickso mina toppar. Jag hade inte klippt mitt hår annat än pannlugg å sommaren. Så det gjorde bara bra för håret att topparna klipptes bort. :)

Tack för allt detta tillhör Vickso, men hon fixade nog mitt hår så de inte ser mer brun grått ut.
Det berättar jag om i ett till inlägg. :)
(www.pjumas.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

:D thäänks to you :D

2009-08-15 @ 12:05:20
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0