Katastrof dag

Idag är det rena rama katastrofer bara. Jag vaknade i morse klockan 6 på grund av en hemsk huvudvärk. Huvudvärken har inte lättat alls under dagen. Så var jag och handla med mamma och min yngsta bror. Jag handlade lite kläder och en ny plånbok. :) En ljusblå plånbok.
Min store bror var också på besök. Vi satt och drack kaffe och efter det åkte han hem. Hans flickvän hade åkt för att hälsa på sin mamma.
Nu har jag fortfarande huvudvärk, men en bröms har lyckats bita mej på armens undre sida. Så varje gång jag skall lyfta på min arm så river det i armhålan. Den jävla brömsen har också prickat på ett ställe så man inte ser det själv, men man märker nog genast man rör på sig. :)

Nu skall jag ta en paus i skrivandet. så min arm får vila. :)
Jag skall nog skriva nån dag. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Usch me huvuvärk hela dagen :s ja har igen ryggen sjuk :/

Ja handla idaa en ny väska ;)

2009-08-03 @ 21:04:29
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0