Huhhuh!

Jag och Milla släckte nyligen början till en brand. Det rök helt massor från tunnan där vi skall kasta våra tobaks fimpar. Efter att vi har rökt klart. Ingen undrade när jag stod där med en skål som hade varit full med vatten.
Vår internats övervakare kom precis hem när jag och Milla var påväg på tobak. Så jag gjorde en u-sväng och sprang upp på internatet. När jag kom upp till intenatet halkade jag med mattan och föll ner på knäna. Det tog nog lite sjukt men jag sa inget. Jag tog vatten i en skål och gick ner med det.
Vi fick släckt det som rök i tunnan. När det kom killar från intenatets nedre våning så sa jag att dom alltid skulle reservera med sig en skål vatten ifall det ryker. :P

Inget mer för idag.
Gonatt alla, sov gott. :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

sv; hehe, tack. dock har jag inte klippt lugg alls ;p. Nej, det är inte färgat, solblekt :)

2009-08-21 @ 18:46:13
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0