Härlig sommar

Denna sommar har varit den bästa i mitt liv. Jag har fått tillbringa tiden med min älskling. Vi har varit vid deras sommarstuga. Bara jag och han tillsammans.
Jag skulle nog ha haft tid me vänner också, men det var ingen som varken messade eller ringde mej under sommaren. Så jag viste ine om det var folk som var arga eller sura på mej. Så jag får be om ursäkt av alla mina vänner att jag inte tog kontakt under sommaren.
Det har varit för det mesta varmt. Älsklingens föräldrar är jätte snälla och schysta. Man trivs hemma hos dem. :) Det känns som om man varit ihop med honom länge. Eftersom hans mamma och pappa är så snälla och man är välkommen till dem.
Vi var nog hos mej också under sommaren. Det gick bara så att min mamma börja tala en hel massa bakom ryggen på mej till min bror. Så jag fick höra det av min bror som inte egentligen hade nånting med saken att göra, men sådana är mina föräldrar.
En kväll var rolig. Det var kvällen och natten före min store bror skulle fylla år nästa dag. Vi åkte till honom för att sitta kväll där. :) Det blev lite mer än att sitta kväll. Min bror börja bjuda öl och starkare till min älskling och till vår lille bror. Sedan spelade vi uno (kortspel) ända till 4 på morgon natten. Det var först roligt.

Nu skall jag ta en liten paus med skrivandet. Jag skriver nog mer om sommaren och sätter in några bilder. Om jag hittar några bilder. Som jag kan tänka mej sätta in här. :)
Ha en bra dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0