Glad idag!

Jag har min flunssa ännu också. Den är värre än igår. Jag är helt täppt över allt, men kan det vara en valigt höst flunssa som jag har? Eftersom jag inte har feber och annars är jag pigg och kry idag. Jag åker nog till skolan imorgon. För jag vill inte mista en massa modersmål på en smäll.
Idag är jag på ett bra humör. Jag har fått se älsklingen i cam igår kväll. Och så har jag fått höra hans underbara röst igår och idag. Han är orolig för mej när jag är så flunssig och annars täppt.
Bara av att se älsklingen smaila får mej på bra humör och då börjar jag också smaila. Jag hörde hur han skrattade åt min röst i telefonen när vi talade i natt. :) Det låter så underbart när han skrattar.
Ingen annan har fått mej på bra humör i telefonen förutom älsklingen. Han är bara så underbar och ljuvlig. Jag kan inte förklara i ord hur massor jag älskar honom. Han är bara en sån person som får mej att lugna ner mej. 
Hans röst är så mjuk och lugn. Utan den skulle jag säkert hela tiden gå på över varv. :P

Mera skrivs in under dagen. Några bilder kanske också dyker upp. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Hahaha :D

2009-08-23 @ 15:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0