Besökar antal!

Jag har snart haft bloggen i 3 månader och jag har tålamod att vänta på besökare. Jag väntar mej inte ännu att det finns en massa som läser min blogg, men under denna vecka har jag haft högsta antalet besökare på en dag. Jag är nöjd att det ändå finns nån som läser min blogg. Jag är ny och läser igenom andras bloggar för att komma på vad jag kan t.ex. skriva här. :) Det högsta antalet besökare är nu 7. Jag är så glad att det redan under nästan 3 månader har varit människor och läsa mina inlägg. :)

Jag skall nog skriva ännu.
Ha de så bra. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar tackar. det blev lite annan färg. har lite ordnat luggen också nu så:)

2009-08-27 @ 18:09:37
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan, klippte den kort. har haft så förr och tänkte nu prövar vi igen:9

2009-08-28 @ 09:24:06
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0